torsdag, april 26, 2007

icantunderstand

varför jag ofta gör två saker när jag egentligen bara tänkt mig en? För att få något mjukt till min rumpa att vila på inhandlade jag sittdynor för födelsedagspengarna, men den färg jag ville ha och som skulle matcha trädgårdsmöblerna fanns inte och när jag kom hem och lade dom nästanfina dynorna på plats såg jag till min fasa att dom inte passade in...så då cyklade jag iväg och köpte en burk färg och nu har jag snart målat om hela terassen...murfys lag?

3 kommentarer:

rigg sa...

men hallå... målade du om terassen för att den skulle matcha de nya dynorna? *hahaha*

stella sweden sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
stella sweden sa...

inte hela precis, det var mest alla möbler som fick sig en strykning+några fönsterbräden...men det kändes som hela...