tisdag, april 24, 2007

kärrlek

Och så ringer min gamla pappa och säger att han tänker komma hit ändå! Och med sig har han en jättefin blomma och en lagom summa pengar i ett kuvert....så rart av honom, det är nästan så jag får dåligt samvete, men så säger han att "du gjorde helt rätt som ställde in ståhejet!" Och jag förstår att han inte är sårad, kanske tvärtom för nu fick han göra det på sitt sätt. Som gamla hundar vilka inte har lust att lära sig sitta, men även dom är älskade.Vill bjuda på fika men han skall hem och äta smörgås, han synes ändå helt nöjd med mitt beslut men vill nog ändå vara lite speciell, typ, han får komma men ingen annan, lite barnsligt men ändå så rart. Och en stund senare ringer min yngste son för andra gången idag och ber mig kolla saldot. Saldot? Jo han har fört över lite till mitt konto så jag kan köpa något fint till mig själv! Återigen...så himla rart. Däremellan ringde min äldsta svärdotter och höll konsert med barnen i telefonen och jag hörde hur dom höll på att kikna av skratt när dom sjöng för fulla halsar...för mig....så rart...

Andra bloggar om:

Inga kommentarer: