lördag, april 14, 2007

mat

För inte så länge sedan vaknade jag upp ur min inte helt självvalda dvala och fann mig tillbaks på en arbetsplats där jag nu åter måste försöka hitta de oskrivna lagarna i laglösheten, inte tjata för mycket på folk som har svårt med sina tummar och framförallt tjata på rätt sätt...
Göra ett gott intryck, le åt fåniga och ibland idiotiska kommentarer, men ändå balansera så att DOM inte äter mig...och fokusera, tänka på att åter ro kvadruppelskutan iland.
Sitta där med piskan i hand och ropa Yehaaa...och hoppas på att man inte faller av hästen.
Jag hade ju blivit varse att allt mitt pladder om projekt, mina egna och andras kanske inte skulle bära mig så länge till, så jag hade till synes inget val än att hoppa på tåget igen, man måste ju för f-n äta....visst ledde det till åtminstone ett litet eget startpaket, men det kommer troligen inte att mätta några munnar...
So here I come!

Andra bloggar om:

Inga kommentarer: