fredag, april 27, 2007

trollvarg

får man lov att vara kvinna när man samtidigt kan hantera hammare och spik, eller laga ett rör, köra båt och är kapabel att hantera en slagborr? Om jag klär mig i klänning, släpper ut håret och målar munnen blank och våt så gör jag det ju inte för att hetsa någon, min hjärna funkar inte på ett sådant intrikat sätt, jag gör det bara för min egen skull, vill endast få lite balans i min själ, det går liksom av sig självt. Får man lov att önska ibland att man var en trollvarg, om man både kan vara både impulsiv, eftertänksam, hastig och försiktig? Får man lov och skriva sånt här "och så äntligen täckte han hennes läppar med sina. Hon grep om hans höfter och grävde in fingrarna när hon lät tungan dansa med hans, lät sina läppar bli heta mot hans. Hon ville ha det snabbare, hetare, hårdare. Det kändes som om hon skulle kunna dö av den här försiktiga och härliga värmen"...

Andra bloggar om:

1 kommentar:

Anonym sa...

jo det får man, du verkar vara en inte helt perfekt kvinna som du skriver i din presentation....men vem är det?/Henrik