torsdag, maj 03, 2007

jul

har inte ens tänkt på varför jag valde en rödceriserosa layout på bloggen? Inte förrän nu och den var ju bara så himmelskt snygg. Jag ramlade ihop på golvet när jag såg hur vackert det blev. KLOIINK....(en visuell avsvimning). Har ju inget rosa i hemmet, inga rosa kuddar, gardiner eller lakan, inga rosa kläder (kan bara inte sätta på mig det) är inte en rosa person...nada...men så började en glödlampa på mitt huvud att lysa! Jag köpte ju en rosa mobil till mig i julklapp! Måste bara ha den, blev som helt besatt, tappade nästan sansen i mina försök att beställa den på nätet men överallt så var den slut, så jag skickade min väninna till elgiganten för o fråga om den fanns, jo dom hade en (1) kvar så hon bokade den till mig! När jag gick dit för att lösa ut den sa jag att det skulle vara en julklapp och mannen svarade (innan jag hann berätta att den var till mig själv) att då blir nog hon glad för dom här rosa är det många tonårstjejer som vill ha...haha!!! Japp där har vi det! Jag är ingen rosa tjej utan en kvinna mitt i livet som avskyr pynt och trams, som blir fysiskt sjuk varje jul av allt jävla krimskrams, (fast jag gillar ljusslingor) men innerst inne i djupet av min själ finns nog ett skriande behov av rosa....undras vad DET betyder...


Andra bloggar om:

Inga kommentarer: