onsdag, oktober 24, 2007

utmanad



Jag har blivit tagen, utmanad av Maria, dewdroppan och ATT SKRIVA OM 8 SAKER JAG INTE SKULLE GE EN SPORTSLIG CHANS... MEN fan heller, (men glittrade med ögonen som maria) inte tänker jag sitta här och vända ut och in på mig så jag överlämnade åt she att skriva i jagform, and she accepted!


1 - Idag var jag statist igen (stellad polisa utan uniform) endast iklädd en mossgrön valkad kofta (samt jeans och svarta stövlar) och ägnade mig mest åt att softa. Och jag ställer inte upp på att ALLA inte har samma rättigheter!

2 - Jag ger det inte en sporstlig chans att sitta på my tiny ass om inte alla andra gör det också.

3 - Det finns alltför många tramsiga matprogram på Tv, men det är ju inte en direkt fråga för en politiker? Och det ställer jag verkligen inte upp på. Den som kan ge mig ett vettigt svar får en fika eller nåt.

4 - Jag accepterar inte att alla inte visar respekt för andras värderingar, tex så tror jag att bönder (som Kusin Monica Belucci) verkar ha problem med sin identitet och det vill jag att folk ska respektera.

5 - Många blir galna ibland av att höra surr och tjafs om sex, men å andra sidan kan de ju bli tokiga av att tänka på att de blir det hela tiden och det kan jag inte acceptera att inte andra rycker på axlarna åt.

6 - Poliser kan inte alltid hantera alla situationer och det skrivs upp i media som att de skulle vara bättre rustade än andra. Och det är de! Det har jag svårt för.

7 - Varför är just jag så fruktansvärt blåögd? Det finns säkert åtta frågor som poppar upp så fort jag vaknar varje morgon. Och om alla inte har samma rättigheter så tänker jag sluta att ställa mig frågor.

8 - En fråga som plågar mig dagligen är om det finns några etiska regler för bloggar, till exempel tänkte jag köra en motvalls och endast skriva sex stycken, men *glömde* och det kan she inte ställa upp på.

Kusin Monica (tiny on her ass) på mobilen - "Du är ju lite kort och du har egentligen bara en jävla tur när du tänker"

Sååååå jag utmanar ALLA som känner sig smarta nog att ta den här...

Andra bloggar om: , ,


17 kommentarer:

Anonym sa...

Haha...som du brukar säga...jag döööör!
;D
/Patrik

stella sweden sa...

dö bara...men lova att göra en Jesus sen!
;)

Rollx sa...

Tänkte skicka dig denna utmaning. men du hade gjort den. :)

Miss Upsey Daisy sa...

Jag har också gjort utmaningen!

Maria sa...

Word Up!
(sa hon och låtsades att hon var tonåring igen och förstod vad hon menade... men jag tror att DU förstår vad JAG menar!)

Anonym sa...

Näää, Stella ! Besviken... trodde du gjort utmaningen själv...
Copy cat !
(har glimten i ögat !) ;)

Thomas sa...

Tittar in en stund... läser en stund... och går sedan vidare...

Sköt om dig och ha en bra helg !

Varma hälsningar, Tierra

stella sweden sa...

Vad flitiga ni är som redan gjort den! Miss UD o Rollx! Och Maria...vi pratar verkligen samma språk!
DET språket kan även du Lasse som funderar på att börja blogga igen...(en NY utmaning?) och Tierra som kunde läsa mina tankar!

Ha en trevlig helg för det tänker jag och alla mina borderlineväninnor ha!

Anonym sa...

Jag gjorde den förra veckan! Eller var det i början av denna? Har noll koll för tillfället. Kramen!

Ivana sa...

Haha underbara punkter!

stella sweden sa...

Lottasöt..inte lätt att ha koll på alla nollor..
Kramen!

Jag gillar också punkter Ivana allra helst om jag själv pått punkta!
The same different you know...
;)

Anonym sa...

Lambi säger....ovanligt, som vanligt en slags intelligent ordduell du alltid för...
;)

Evalinn sa...

lol

stella sweden sa...

Lambi? Det var nytt....ovanligt o vanligt? Har du också börjat spela poker med orden?
;)
Evalinn...kort o koncist!

Anonym sa...

Bara rusar in lite snabbt.
Ska läsa mer senare hos dig vännen.
Boken du skrev om är inte EN bok utan en hel ävla serie..
Jag har de fem första..*haha*
Hörs snart
AURIANA

Rollx sa...

3. Det kryllar verkligen av dessa matlagningsprogram, en orsak kanske är att dom är billiga att producera.

stella sweden sa...

Oj..en hel jävla serie....sick!
;)

Rollx...jag är skyldig dig en fika eller nåt...
;)