måndag, april 07, 2008

impertinent

(musöron, mjuka och lena, kan kombineras med avtagbar svans)


Jag har ett BEDRÄGLIGT LÖPSTEG i hela mig! Jajjamän!
När MUSÖRONEN skriker ut sin längtan efter att bli vuxna så blir jag så stor!
Det vore kanske bra om någon kunde vara så vänlig och gladpacka mig så att jag inte blir för IMPERTINENT! Och det utser jag till dagens ord eftersom det har använts flitigt under dagen i det här inlägget...i kommentarerna! Och för att det är ett väldigt älskat ord!


Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Maria sa...

Älskat var ordet! Tyvärr är jag lite för fiiin och näsvis för att gladpacka någon... och hur skulle det SE UT om de impertinenta gladpackades??? Nej, det skulle vara på toook för fånigt!!!

stella sweden sa...

Maria...du är VERKLIGEN snäppet impertinäntare än mig! Be happy! Be proud!