lördag, april 05, 2008

shabbychickt


Nacka fågeln direkt på marken innan den skiter dig på skallen!

DET borde jag ha tänkt på...
Kan låta lite väl SHABBY för att komma från mig som ju egentligen är
ett underverk av vänsnällhet och vänlighet, som i allmänhet är välment, välvillig och synnerligen väluppfostrad...Ja rent av emabel och bedövande älskvärd...
MEN
...
Jag hade planeeeerat att underhålla ER genom att varje vecka slänga in en ny låtslista,
men råkade tappa den CHICKA järnan under letandet och mindes inte hur på
youtuben she hade luskat ut den förtjuuuusande låtlistan!
Åhhh...så SHÄCKT!

Andra bloggar om:




10 kommentarer:

Anonym sa...

Din hjärna är verkligen chick!

/Patrik

stella sweden sa...

Patrik....det var verkligen shäckt av dig att komma på det!

Evalinn sa...

Låter komplicerat...

stella sweden sa...

Evalinn...det var även det shickt sagt!

Maria sa...

Oh, you did say Voff!!!

stella sweden sa...

Maria...I can say it again...VOFF!

**MY LIFE** sa...

Xena is back..
Nya tider och nya tag.
Låter liiite konstigt med nya tider och sen samtidigt lite bakåt strävande till min gamla blogg?! *fniss* ja det får man väl ta.
Det som gäller är iaf att jag är tillbaka och ska försöka komma igång ordentligt med bloggeriet igen.
Kram
Xena

Miss Upsey Daisy sa...

Shabbychickt?

Kan man få en översättning av hon med blå ögon?

stella sweden sa...

Xena...säger bara...VELCOME BACK, ELLER TO THE FUTURE!

MUD...Neeeej! Det går inte! Det finns ord som kan betyda så olika i vilket sammanhang man puttar in dom i och skulle jag avslöja vad jag menar så är hela grejen bortstökad...

Klokare nu?
;)

stella sweden sa...

Glömde....Kram på dig Xena!