fredag, april 11, 2008

This is for Maria!!!



Andra bloggar om: ,

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så andra får inte titta på den?

/Patrik

Maria sa...

Ååååhhhh.... preciiis så där ska man leka... hoppa utan att tänka... och ibland ta sig en liten funderare innan man väljer plats att hoppa från... och sen tokhoppa!!!

Nu har jag skrattat så mycket mot slutet när ena hunden började tokhoppa längst bort i bassängen utan att bry sig om vart han landade någonstans... och sååå kvick upp utan att behöva använda trappan - jo jo - jävlaranamma kallas det!!!

Tack, guuud vad härrrligt att få vakna en lördag till detta... tack kääära Daaarling!

puss för det!

Miss Upsey Daisy sa...

Jag tittade ändå minsan.

Mjuka långöron som leker....

stella sweden sa...

Hahaa! Såklart! ALLA fååår titta och roas av de mjuka långöronens glada o spralliga lek!
Även Patrik och Missupseydaisy!

Tankevågor sa...

Snacka om Jyckelycka! :-)

stella sweden sa...

Londongirl...jyckelycka...DET var ett nytt ord! Jag samlar på dom...så det här åker in i mitt arkiv!

Evalinn sa...

Busigt!

stella sweden sa...

evalinn...it`s hard work to be a good dog!

Miss Upsey Daisy sa...

Nu tittar jag p� den igen!!

stella sweden sa...

Mud...hahaaa!