onsdag, augusti 06, 2008

do I neeeeed to say moore?

I´ll never promised you a rosegarden heter den här målningen ...strittad, skrapad, duttad o pejntad av stellasweden...och nästan bortgedd till ett ljuvligt släktat födelsedagsbarn...ja det är två målningar, på den andra så sitter hunden bortvänd o blyg o vååågar int, men så tar han språnget...vänder sig mot henn o visar hur mycket han vill vara vän med honnen...o jag skänkte de nästan, för att honnen som fyllde år är en underbar, öppen o generös liten kvinna...med stor potential...

Andra bloggar om: , , ,



8 kommentarer:

Anonym sa...

Har du målat den? Skitfin!

Maria sa...

åååh... så härligt med en liten ros i en sammetslen mungipa... det vill man ha...

Anonym sa...

Fann dig nyss, eller snarare din blogg. Fastnade för namnet "en liten jävla blogg" gillar det. Påminner om min som också "taggar ner" bloggandet, Enbart.blogg.se

Ska titta in igen.

/PC

stella sweden sa...

Tack PatriK!

Maria...järtatt...du kommer att få en sån ros från en vacker sammetslen tunga en dag! Joda!

Hallo! Peter, trevligt att du hade vägarna förbi...ta gärna en sväng igen..men inläggen är få under sommaren...jobbar o sliiiter så järnan är litt tom just nu!

O så tassar jag iväg o kikar på din!

Anonym sa...

Tja att du tassar iväg och kollar på min hjärna har du inte mycket för, den är så förkrympt att den skäms bredvid de sju små dvärgarna. Men glad för tassandet är jag ändå :-)

/PC

stella sweden sa...

Duuu..PC...de går o läsa mellan raderna vett du...o om jag int minns fel så hade de sju små jävlarna ungefär sju egenskaper o om man sen har sex så är det väl inget att skämmas över? Egenskaper alltså!

Anonym sa...

Det skulle ha varit inte helt fel att vara ett slags släkt med dig! Om du skänker bort dina målningar!
;)

/Patric!

stella sweden sa...

Patrik, ett slags släkt?