onsdag, augusti 13, 2008

Jag är en sån som bestämmer hur vädret ska va!


Idag var en sån där dag ni veeet...en alldeles ahhhhhhhhoooiiiii-dag!

På jobb mellan tio o tjugoett flöt allt på som en välsmord tv-antenn...

Mänisskor i hundratal invaderade alla lokaliteter o alla var så nöjda o glada över hur mycket upplevelser vi hade att välja mellan...åhhh så goood mat på wärdshuset...åhhh vilka fina utställningar...åhhh så mycket hantverk o design...åhhh så mycket det finns för barnen...åhhhh så fiint väder vi hade...

Joda, jag fick äran för vädret också!

Ha! Jag är en väderkvinna! This I know!

Och till skillnad från alla andra dagar så kunde jag svara på alla hundra frågor....helt korrekt...kom ihåg årtal om byggnaderna...mindes plötsligt namn!

Och personalen gjorde som jag sa!

Vad har hänt?

Jag är ju en totalt utarbetad kvinna (o det borde ni veta om ni läser min blogg så det behöver jag inte tjata om igen) som knappt kan stå på benen ibland, som tom har svårigheter att lyfta vinglaset så jag har tillverkat ett halvmeter långt sugrör...så jag suger i mig vinet!

Kan det va så att jag fått energi för att jag snart ska ha semester? Eller var det för att jag igår fick ett tips om att ta på teleskopfötter o ta storsjefens energi? (vilket jag gjorde idag, jo jag staaaal den, alltså är jag en tjuv) This I also know!

Andra bloggar om: , , , , ,



6 kommentarer:

Peace in mind sa...

ta hand om energikicken, ser fram emot att lillchefen får semester och kan boosta för ett helt år...

stella sweden sa...

Anna....tack,jag är snart dääär du!

dentatuerademamman.com sa...

Du är en pärla så enkelt är det, därför gick det så bra idag. Jag har en teori varför jag också har ett sånt flyt nu för tiden, kolla in min blogg och se om det stämmer in på dig också!

stella sweden sa...

Tack dtm...o du har heeelt rätt i din teori om varför! Har vart där o gjort ett tassavtryck!

Anonym sa...

Haha.... :) tack för tipset om sugröret! Känner igen det med total orklöshet!

stella sweden sa...

Vassego!