torsdag, augusti 07, 2008

Yehaaaaa!

Det häär är en till hälften repris...
jag har kopierat ett gammalt inlägg...
o lagt till litt..
varför de då?
Jo för igår ringde en man o hade sett en målning,
den med de röda hjortarna
som står på en sten....
nära, nääära..
o hannen ville köpa den!
Så hannen kom hit o köpte den!







Att vara ute i sista minuten tyckes löna sig...det blev ju bara fem bilder...och hade jag hunnit med flera så skulle jag stått där som ett fån och inte kunnat välja bort någon och det hade blivit trångt... det hadesaknats luft mellan bilderna...nu blev ändå allt som jag ville (som det brukar bli)....och eftersom vissa ville se bilderna och jag är så gentil o vänsnäll så får dom som dom vill också....någon rättvisa måste det ju för fan vara...
DÅ ringer minlillaskitrosamobil...."objektet lyfter nu luren"....och kusin Monica Belucci väser; "det finns fan ingen rättvisa här i världen"!


Andra bloggar om: , , , ,

7 kommentarer:

Maria sa...

... de är så fiiina... de där mustiga&krulliga djuren - grattis till sålt alster!
puss!

dentatuerademamman.com sa...

Gratis till sålt tavla! Snitsigt bildspel också med "glitter" och allt.

stella sweden sa...

Thänkju till båd Maria o Dtm!
Puss tillbaks!

Ulf sa...

Grattis! :-)

stella sweden sa...

Ulf...tack!

Anonym sa...

Gött ! Infaller lite sent i körsången... Grattis !

stella sweden sa...

Infalla i körsången kan man göra när man vill...huvudsaken är att man gör de..typ...

Tack du!