fredag, september 19, 2008

less is more?

- jag kan inte stava till galnakossjukan!!!
- mina försök att göra snygga bilder i photoshop är rent ut sagt bedrövliga!

(Kolla förra inlägget så begriper ni)

- jag är oerhört slarvig när det gäller inläggen, jag slänger iväg ogenomtänkta ord, ofärdiga meningar, stavfel o uuuusla bilder! Men ok, det ÄÄÄÄR jag!
- jag har köpt ett webbhotell, en egen domän men vete faaan hur jag ska komma in på den för företaget har inte skickat något lösenord till mig än! Trots att jag betalat!
- en nyyyy blogg med ett för mig vääldigt fiiint namn har jag på gång, men det funkar inte som jag vill att det ska göra!!!

- börjar bli oerhört less på mig själv just nu!!!

- sååå jag tror det är bäst o hålla mig härifrån en stund? -ett ögonblick, en dag, en vecka...vad gör det egentligen? Försvinner jag då eller hittar jag möjligen lösningar på det som rööör sig i min, (om jag får säga det själv o det finns säkert människor som håller med) förvirrade hjärna just nu!

- This I know for sure!
- att det här ÄÄÄÄR jag!

- och jag ÄR ändå stolt!

Uppdejt, men jag kommer att ha kvaaaar den här lillajävlabloggen!

Andra bloggar om: , , ,

17 kommentarer:

Peace in mind sa...

...kan du inte måååla lite så länge, medan du väntar på lösenordet? Frågar orolig läsare...mycket själviskt:)

Anonym sa...

en ny blogg o webbhotell! det var värst säger jag. hoppas på att vara den första och få veta på vilken adress dessa ligger?

stella sweden sa...

Fru kaos blir en kaosmaskin, only when she no longer knows what she is doing does the painter do good things...said Degas!

O NU har jag ingen aaaning om vad jag gör! Så var självisk men inte orolig!


Nuelleraldrig, den hääär bloggen släpper jag inte, nejda, behöver bara lite utrymme till annat jag har i skallen, men visst får du veta!

Peace in mind sa...

Jag bär på ett själviskt lugn numera, och känner mycket kärlek...

stella sweden sa...

Fru Kaos blir en kaosmaskin, vet du?
...att va en själviskt lugn person innebär att andra får mer av en...

Maria sa...

Jag är skitstolt över dig... trots min täppta nos!

stella sweden sa...

Maria, o jag är alltid stolt över dig, trots att jag inte är täppt i näsan!

Anonym sa...

Järtatt, hela oss alla ställer upp för dig om du behöver, Trytte Folke, Audrey, Geene, Ginger, Katie, Jimi Hendricks o Cosmo!
Promise!

Anonym sa...

Spännande med egen domän och ny blogg - men ändra för 17 inte så våldsamt mycket, för det här ÄR ju du :-)

stella sweden sa...

Kusin Monica Belucci, jotack...du kan väl be Gene trilla in här på en fika?


Pruddelutt, javisst är det jag, men ibland är det bra att kika litt objektivt på sig!

Tankevågor sa...

Men vad ska du med den där bloggen- på -ny -domän -med -fint -namn -till?

det här är ju du!

stella sweden sa...

Londongirl, jag ska ha den till annat än det häääär, o fiiint namn är vackert, kärt, ljuvligt o hemligt!

(än så länge)

Fru Tattoo sa...

Fast du hör väl av dig så att jag kan kolla in det nya underverket?
Är du förresten polis i nya "Främmande fågel" på tv? Den spelades ju in på din ö och du var polis berättade du....

Matilda sa...

Jag kan inte heller stava, så då är vi två :D

Jag har ett lösenord till en websida men jag vet inte hur jag ska göra för att använda den. Ska vi hjälpas åt? :p

Anonym sa...

Den här bloggen har det bästajävlablogg-namnet i världen !

stella sweden sa...

Fru tatto....jo jag skymtades på polisstationen i första avsnittet! Hehe!

Matilda...isch o jag som inte ens fått mitt lösenord, men när jag läste det finstilta så skulle det ta tre arbetsdagar innan jag fick åtkomst....sen får jag väl kika o se om jag begriper nåååågot!?

Gör jag de så låter jag dig veta såklart!

Lasse...du är sååå rar...tack!

Miss Upsey Daisy sa...

Hon blir så nyfiken att hon nästan gör i brallan. Vad händer??