fredag, oktober 17, 2008

grymmt

svart blir min kungadotiirbädd
o jag tänker lägga ner hela min själ
o snickra till en sockel runtikring bottnarna
som jag kör till brädgården
o bestämt beställer precisa mått på
o såklart får stå ut i de vilda kohagarna
med småflinande gubbar som undrar litt
o sedan rollar jag de mattsvarta samt återigen trillas det in på brädgården för
o beställa exakta mått på en mdfboardskiva vilken ska bli iklädd en rufsigt mjuuuukt fuskpälsad matta som blir behagligt att luta sig emot.

(she är heeelt såld)

(o det här är ingen politisk blogg)


(punkt)







o denna är då nästan tvärtom!

9 kommentarer:

Ulf sa...

Jepp. Verkligen...grymmmt svart :-)
Eller är det bara tjusigt värre? Men snyggt ser det ut på bilden och inte alls som hos mig där de gråtrista dammråttorna frodas ;)
Ha en bra dag!

Miss Upsey Daisy sa...

*visslar*

Gissa vem som ska till Bauhaus nu....

Anonym sa...

Det kommer att bli överjordiskt urtjusigt, när du fått till det preciiis som du vill! Ge dig inte!

Bloggsvar: Vilken otur du har m din laptop!!! Känner du ingen datanörd som kan kolla om ljudkortet pajat, och isf byta det, eller vad det kan vara för fel?
Jag är inne på min treje laptop nu, och alla har jag köpt begagnade (2-3 år gamla, genomgångna och med garanti, från Inrego i Lund - tyvärr finns inte butiken i Lund längre. Men mina har inte krånglat, däremot blev den förra väldigt seg när hårddisken blev alltför fullpackad...
Hoppas det löser sig snart! Har du kollat att ansluta ett headset - IFALL det skulle vara själva högtalarna i datorn...? (men "Vad vet jag, mitt arma fnask, sa biskopinnan"...)
Puss på kinden, himmelska Stella!!

Anonym sa...

Blir nog kanon för en Kungadottir de'dära...

Hakar på laptop-snacket med frågan:
Kommit åt "mute-knappen" ?

stella sweden sa...

Ulf, även grått är en vacker färg....

Missy, vägrar! ;)

Ursula, jag har anlitat min egen högst personliga nörd...mig själv!
O efter ett par timmars rotande runt i hjärnan på lappen så fann jag att någon klickat i ljud av under inställningar på kontrollpanelen!

Lasse, Tack, o jo, lapptopfrågan vart fan har ljudet tagit vägen är löst!

Maria sa...

pssst! jag har sett att du skrivit... men kan liksom inte läsa... än...

stella sweden sa...

Maria....psssst, gör inget järtatt det veet du ju o det är bara litt flurrigt svammel som vanligt...

Anonym sa...

Älskar detta inlägg :) men förstår inte att dom fått tag på bilden från mitt sovrum?! (ja nästan) jag skulle välja svart gavel lr chokladbrun (absolut inte rött)...du är bara så himla duktigt på allt sånt där praktiskt, jag skulle klara av allt men inte säker på snickerit där med sockel men då finns det väl 'handymän' ? ;) bara så alla sånna vet så är jag bra på att laga mat annars... ;)

stella sweden sa...

Pinglan, tack söta rara du från en svag o ynkelig nerbäddad stackars viruspåhoppad kvinna!

(jag är inte bra på o laga mat, alltid något)

;)