fredag, februari 27, 2009

angående melodifestivalen kvack

Kate said - fan husstmedicinflaskorna som är barnsäkra är fan kvinnoarga för de kräver stora starka nävar får maila zebben den otroooligt ordkarga!

Zeb mc Rabbis said - åhh jag har tappat mitt ord U min papperslapp...fan den ska finnas nånstans här på min farstutrapp!

Laura said - åhh undrar sååå om min nya blus jag köpte på wallmart gör sig on svensk det är inte lätt att va lång o ödmjuk det blir kanske hemsk för jag har svårt med språket faaan va tråket

Josh said - ska jag titta åt vänster eller höger åt norr eller söder åhh mitt hjärta de blööder! Va har dom fler än en kamera här åhh vilken huuuhge jätteaffär!?

Luke said - åhh sockra dom lite med ditt söta smajl bry dig bara om att hålla din stalj jag är helt klar på att glo rakt in i kameran med eller utan kowbojturbanan!

Molly said - åhhh Zebben var inte rädd än, we love moscow är allt du ska sjunga lilla lebben...

Stella said - jag tycker att Petra Mede kan sopa banan resa högt den svenska faaanan viska ljuvt nu leker vi kull i tunnelbanan...


Andra bloggar om: , , ,


16 kommentarer:

Peace in mind sa...

Ah, din ljuvliga familj...kommer du med å leker i tunnelbanan då?

Jag åker snart upp, å då vill jag apselut leka med dig och Mede. Å så några kaniner och koltrasten.

Anonym sa...

Pax för att vara lekledare.
Du är go du lilla Stella.
Du har väl gett mig en liten röst på Bloggsurfa.se?

stella sweden sa...

Jooo pimmsann...minnsann ska vi leka rabbis u koltrast med Petra o Pappsen så polisen kommer med tackel o tåg handfängslar oss eft div tumult släpar oss in i piketén medans vi vrålar unisont MerdeMerdeMerde!


Ja PappaB...du seeeer? Rösta? Ok!

Stina sa...

Fast skulle vi inte melodifestivalrösta här då? Jag lägger i alla fall min röst på Luke bara för att han rimmar så vackert och är så pöööt!

stella sweden sa...

Jo NI ska rösta HÄÄÄR helt klart finastina..jag har noterat din röst NU!

Anonym sa...

Vafancoulo...ja ä inte rädd...vet att jag älskar moscwo!

Anonym sa...

Skitenkel match för Agnes, sopar scenen med de andra. Skrällen blir gubbarna i Thorleifs. Floppen blirden galande öpera/popsångerskan, Blondibellas tvärkusin. Malena Ernman.
Vinner jag vill jag gärna höra
-Jag en vandringsman är- med Jokkmokks Jocke.
pappa B

Maria sa...

Men... är du ett barfotabarn farbror Zeb???

Lotta sa...

Jag röstar för kull i tunnelbanan jepp, apkul !

stella sweden sa...

sorry zebben...du kom inte till moscow...kanske dags för en ny outfit?

pappaB...bondinellas tvärkusin (även stellas!) kusin gjorde en dånande insats! Hear! Hear!

Maria...du veeet...även inom de hårdaste män finns ett litet ledset barn o jag hittar inte min lilla lapp!
/Zeb Mac Rabbis.

L8...skriv en bok om de! ;)

Anonym sa...

Melodifestival?? :-))))

Matilda sa...

Så himla mycket kvack i år och mycket lite potential. Här hemma håller vi på H.E.A.T. Fast hade Rabbisklubben varit med hade det kanske varit värt att engagera sig lite... :)

stella sweden sa...

pruuudi..jööööö?

matilda...ska ge rabbisinnevånarna lite flirrigare namn bara...själv föll jag som en fura för MALENA...rock u opera!

Anonym sa...

Nightwish... heter dom... om du int visste de.. jodu.. de tror ja... Rockopera... som bäst!!
Kraam o allt !
Vargtass i den mörka natten...

stella sweden sa...

Nu vet jag vargtass i den mörka natt...;)

Anonym sa...

Petra Med E och kull skulle sitta fint om jag kan sitta på en kulle och se på när alla andra kör sitt race...
Hoppas at du får en fin måndag!
Kram Ali