lördag, augusti 21, 2010

elskåpen alltså







10 kommentarer:

Le Loup sa...

Hurra!
Där är du ju!
Och hurra!
Röstat, för det var finast!
Hurra igen!
Ha det gott:)

Gibsonhannen sa...

Röstat ;)

stella sweden sa...

shirouz..ticktack men gillar den som är lik mig i bakgrunden med två proppar...såklart röstar jag ICKE på den för jag vill vara kvar bland 30-toppen o ligger nu på 19...hoppas att de som röstat får något också! Eftersom DET är ni självklart som månen är full värda men det gäller ju att klicka varje dag och VEM orkar det?...åhåååå så jobbigt? ;) puss kära du...nu är jag ledig litt U HINNER vill kolla mina vänners bloggar!

stella sweden sa...

Pelle dearest...tack!

Matilda sa...

Tittut!

Matilda sa...

Tittut!

stella sweden sa...

dubbelmatilda...rösta gärna varje dag för annars kommer di sma undar jordi U tar dig...det gäller ALLA dina datorer U vänner också! ;)

hg storm sa...

hoppar in och röstar..
fin bild..
och en bloggruta :)
allt gott hg

stella sweden sa...

två veckor senn så hade jag har ett pimpat skåp på Hornsgatan...sååå perrrfekkkt!

Twelve sa...

Цифровой копир, МФУ, Цветной принтер сканер, Цветное лазерное МФУ, Чёрно белое МФУ, Струйные широкоформатные МФУ

МФУ цветное Konica Minolta, Полноцветное МФУ Konica Minolta, МФУ Konica Minolta

Цветной принтер сканер, МФУ, Цветной лазерный принтер

Кассета подачи бумаги Kyocera, Дополнительный приемный лоток на МФУ, МФУ Kyocera TASKalfa

Цветное лазерное МФУ, Цветное мфу лазерное Ricoh Aficio, МФУ Ricoh, Цифровой копир Aficio